Web.gov.pl Wspieramy E-Biznes

Akademia e-biznesu to cykl konferencji w różnych miastach poświęcony zagadnieniom eCommerce i e-Usługom.

W Szczecinie 06.11 również Sendingo miało okazję opowiedzieć o swoich sukcesach i dobrych praktykach, nie tylko w e-mail marketingu, ale ogólnie w sprzedaży przez internet. Wszystko dzięki wsparciu edukacyjnym i ciekawym Case Study grupy Divante.

Temat naszego wystąpienia był dość długawy:

„Lejek sprzedażowy. Konwersje na stronie internetowej. Zasady performance marketing: działania reklamowe w internecie ukierunkowane na wywołanie konkretnej i mierzalnej reakcji odbiorców, jak na przykład wypełnienie formularza na stronie www lub zakup produktu online; lead generation”

więc sam miałem trudności z jego zapamiętaniem :), zatem w kilku zdaniach streszczając, opowiedzieliśmy o:

– Case Study – eSklep Intersport
– Case Study – TUI

Czyli o tym jak się robi dobre i użyteczne sklepy internetowe, maksymalizujące konwersje!

– Case Study – Willsoor-Shop.pl
– Case Study – Zwierzakowo.pl

Czyli o tym jak prowadzi się skutecznie eMM, jakie wyniki można osiągnąć i dlaczego przychody z wysyłek wiadomości mogą osiągać 30% przychodów całego sklepu. Odpowiedzieliśmy również na pytanie jak dotrzeć z informacją do ponad połowy zapisanych osób w bazie mimo, że poszczególne kampanie otwiera tylko 20-30% osób, albo mniej.

Naszą prezentację można ściągnąć stąd.

Co jeszcze było w tej edycji Akademii E-Biznesu?

1. Wykorzystanie narzędzi statystycznych w podejmowaniu decyzji biznesowych dotyczących strony internetowej. Analiza oglądalności serwisów internetowych – Paweł Steinke z firmy home.pl

2. Wykorzystanie narzędzi statystycznych w podejmowaniu decyzji biznesowych dotyczących kampanii internetowej na podstawie statystyk – Maciej Mikulski z firmy DORFIN sp. z o.o.

3. Narzędzia do analizy działań marketingowych w internecie: Google Analytics & Webmaster Tools oraz analityka social media – Maciej Jankowski z Fundacji Rozwoju Branży Internetowej „Netcamp”

4. Lejek sprzedażowy. Konwersje na stronie internetowej. Zasady performance marketing: działania reklamowe w internecie ukierunkowane na wywołanie konkretnej i mierzalnej reakcji odbiorców, jak na przykład wypełnienie formularza na stronie www lub zakup produktu online; lead generation – Tomasz Kryk z firmy Sendingo sp. z o.o.

5. RTB – narzędzia – Marta Lech-Maciejewska z firmy iBillboard.pl

6. Skuteczne wprowadzanie e-usługi do AppStore, case study. Modele promocji i sposoby pozyskiwania użytkowników – Michał Górski z firmy Stopango

Wszystkie prezentacje oraz wideo można znaleźć tu.
Materiały z 12 pozostałych spotkań znajdziesz tu.