Jakub Korczyński z Sendingo, poprowadził wykład pt. „Bazy danych – warunek niezbędny w marketingu bezpośrednim. Jak gromadzić sensowne dane potencjalnych klientów?” w ramach branżowego szkolenia zatytułowanego „Jak skutecznie sprzedawać książki i czasopisma – sprawdzone strategie marketingu bezpośredniego” organizowanego przez FORUM Press.

Szkolenie odbyło się 27.10 w Centrum Konferencyjnym Golden Floor Plaza, al. Jerozolimskie 123a i spotkało się z dużym zainteresowaniem słuchaczy.

Poruszone zostały następujące zagadnienia:

  1. 10 skutecznych sposobów pozyskania adresów email, wykorzystujące specyfikę branży wydawniczej.
  2. Ocena wartości bazy danych, kalkulacja kosztów.
  3. Jak pozyskiwać adresy email na stronie www (z licznymi przykładami).
  4. Podsumowanie sposobów pozyskiwania adresów B2B i B2C

Wszystkim przybyłym na szkolenie serdecznie dziękujemy i zapraszamy na kolejne spotkania.

0 Comments

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*