Jakub Korczyński z Sendingo, poprowadził wykład pt. „Bazy danych – warunek niezbędny w marketingu bezpośrednim. Jak gromadzić sensowne dane potencjalnych klientów?” w ramach branżowego szkolenia zatytułowanego „Jak skutecznie sprzedawać książki i czasopisma – sprawdzone strategie marketingu bezpośredniego” organizowanego przez FORUM Press.
Szkolenie odbyło się 27.10 w Centrum Konferencyjnym Golden Floor Plaza, al. Jerozolimskie 123a i spotkało się z dużym zainteresowaniem słuchaczy.
Poruszone zostały następujące zagadnienia:
- 10 skutecznych sposobów pozyskania adresów email, wykorzystujące specyfikę branży wydawniczej.
- Ocena wartości bazy danych, kalkulacja kosztów.
- Jak pozyskiwać adresy email na stronie www (z licznymi przykładami).
- Podsumowanie sposobów pozyskiwania adresów B2B i B2C
Wszystkim przybyłym na szkolenie serdecznie dziękujemy i zapraszamy na kolejne spotkania.