Narzędzia e-commerce email marketing

Mailingi generujące sprzedaż

Duże doświadczenie w projektowaniu kampanii sprzedażowych na potrzeby wielu branż pozwala nam projektować skuteczne mailingi osiągające wysoką otwieralność i współczynniki konwersji.

Personalizowane rekomendacje

Możesz wzbogacić swoje wiadomości o automatycznie generowane rekomendowane produkty z osobna dla każdego Klienta Twojego sklepu. Pozwoli to zwiekszyć przychody twojego e-sklepu.

Landing page

Dla specjalnych akcji sprzedażowych przygotowujemy specjalne strony lądowania, najlepiej konwertujące ruch na określony cel.

Kompleksowe kampanie sprzedażowe

Wyrafinowane scenariusze prowadzące od zainicjowania komunikacji (np. mailing), poprzez budowę z awansowanych landing page’y i formularzy aż po komunikację związaną z realizacją rabatów i automatyczną obsługę treści posprzedażowych

Kompleksowe kampanie sprzedażowe

Wyrafinowane scenariusze prowadzące od zainicjowania komunikacji (np. mailing), poprzez budowę z awansowanych landing page’y i formularzy aż po komunikację związaną z realizacją rabatów i automatyczną obsługę treści posprzedażowych

Analityka sprzedażowa

Pomagamy przeanalizować zawiłości liczbowe efektów kampanii sprzedażowych. Na tej podstawie weryfikujemy rozwiązania email marketingowe dla maksymalizacji konwersji bezpaśredniej i wspomaganej.

Automatyzacja e-commerce email marketingu

Produkt dnia

Na podstawie wcześniej przygotowanej listy produktów i ustalonego harmonogramu możesz wysyłać ofertę dnia bez dodatkowych wysiłków. System wysyła wiadomości o wyznaczonej porze a Twoi Klienci koszystają z codziennych ofert.

Wiadomości transakcyjne

Wiadomości potwierdzające zamówienie, przyjęcie płatności, czy automatyczne podziękowanie po dokonaniu zakupu także mogę generować dodatkowy przychód. Opanowaliśmy sztukę optymalizacji sprzedażowej komunikacji transakcyjnej.

Zaawansowane scenariusze automatyzacji

Możesz zrealizować kampanie warunkowe uruchamiane przez zdefiniowane zdarzenie. Dzięki temu docierasz z ofertą do najbardziej zainteresowanych osób z Twojego targetu. Zobacz przykłady

Odzyskiwanie porzuconego koszyka

Wiele Klientów Twojego sklepu dodaje produkty do koszyka, nie decydując się na realizację zamówienia. Za pomocą automatycznych zachęt, możesz skłonić użytkownika do finalizacji zakupu.

Wiadomości cykliczne

Jeśli Twój produkt Klienci kupują w stałych cyklach, możesz zautomatyzować regularne zachęty do zakupu zanim kupujący przejdzie do konkurencji.

Ceneo-to-email

Regularnie wysyłasz oferty produktowe za pomocą mailingu? Wskaż adres Twojego pliku ceneo, wybierz pozycje kilkoma kliknięciami a newsletter w ciągu jednej chwili zapełni się produktami.

Proces subskrypcji treści sprzedażowych

Dedykowane formularze zapisu

Wraz ze wzrostem bazy subskrybentów rośnie przychód Twojego sklepu. Projektujemy i wdrażamy skuteczne formularze zapisu do Twojego newslettera.

Wiadomość weryfikacyjna i powitalna

Niedoceniane narzędzie w procesie subskrypcji oraz w procesie sprzedażowym, które odpowiednio opracowane, generuje dodatkowy przychód i wspomaga skuteczność całości procesu zapisu.

Optymalizacja procesu wypisu

Opracowujemy scenariusze minimalizujące odpływ subskrybentów z bazy newslettera. Użytkownicy zniecierpliwieni otrzymywaniem mailingów zyskują dodatkowe opcje personalizacji i wyboru częstotliwości.

System podstawowy

Subskrybenci

Zarządzanie listą subskrybentów nigdy nie było takie łatwe. Importuj adresy e-mail, grupuj je w listy, wyszukuj kontakty, dodaj formularz subskrypcji na swoją stronę www.

Segmentacja

Możesz dzielić swoje adresy wg wybranych kryteriów. Dzięki temu wyślesz Twoim subskrybentom tylko te treści, które ich interesują.

Formularze subskrypcji

Zbieraj adresy na Twoim koncie bezpośrednio z Twojej strony internetowej. Możesz także ustawić wiadomość weryfikacyjną i powitalną, które otrzyma każdy nowy subskrybent.

Kampanie

Tylko 4 kroki dzielą Cię od stworzenia profesjonalnej kampanii e-mail marketingowej. Wybierasz listy subskrybentów, potem szablon, komponujesz treść, określasz czas wysyłki – Gotowe!

Wysyłki follow-up

Wysyłasz kolejną wiadomość na podstawie zachowania subskrybenta w poprzedniej wsyłce. Jeśli chcesz wysłać mailing tylko tym, którzy wcześniej kliknęli (lub nie kliknęli, lub otworzyli maila lub nie – sam wybierasz!), możesz to zrobić.

Testy A/B

Jeśli chcesz ciągle poprawiać swoje kampanie, możesz testować ich elementy.
Np. wysyłasz dwie różne kreacje do dwóch podgrup i porównujesz, która osiągnęła lepsze efekty sprzedażowe. To bezcenna wiedza dla profesjonalnego marketera.

Statystyki

Możesz w czasie rzeczywistym śledzić statystyki otwarć, kliknięć i odbić Twoich kampanii e-mail marketingowych. Masz wgląd w strukturę odbiorców a także wiesz, na które linki kliknęli subskrybenci Twojego newslettera.

API

Jeśli email marketing ma być częścią większego systemu, możesz bez problemu zintegorwać Sendingo ze swoimi rozwiązaniami. Pozwala na to elastyczne API obejmujące wiele funkcji naszej platformy. Dowiedz się więcej w dokumentacji API.