Integracja listy ze stroną

Sendingo posiada możliwość integracji z Twoja stroną. Aby osadzić formularz rejestracji do Twojego newslettera przejdź do zakładki Subskrybenci. Wybierz jedną z wcześniej zdefiniowanych list subskrybentów (na naszym przykładzie jest to lista o nazwie Książki).

Integracja listy kontaktów ze stroną

Wskazówka!
Integrując formularz zapisywania się do newslettera z Twoja stroną – osadzaj go mądrze. Gdy listy subskrybentów są pogrupowane np. na kategorie tematyczne (takie jak w Twoim sklepie), możesz mieć kontrolę nad zapisującym się do newslettera użytkownikiem.

Dla przykładu: na stronie Twojego sklepu internetowego w kategorii książki osadź formularz, który przypisuje użytkownika do listy subskrybentów “Książki” – w ten sposób Twoje wysyłki będą trafiały do właściwych osób!

Formularz Integracji

Formularz integracji pozwala na zdefiniowanie nam, czy w formularzu chcemy:

  • prosić o nazwę użytkownika,
  • dać możliwość wyboru listy subskrybentów,
  • umieścić logo Sendingo ;),
  • używać Javascript do przesyłania danych – czyli wysyłanie zapytań w tle, bez opuszczania strony, na której formularz został osadzony.

Edycja danych w formularzu

Formularz wymaga jedynie prawidłowego określenia stylów i kolorów, aby odpowiadał on Twojej stronie.

Przekierowania do strony zapisu i wypisu

Przekierowania określają, na jakie strony docelowo zostanie przeniesiony użytkownik przy wykonywaniu akcji zapisania się i potwierdzania oraz wypisywaniu się z listy.

Możemy skorzystać z proponowanych przez system ustawień domyślnych, czyli przekierowanie na strony Sendingo wraz z monitem informacyjnym o danej akcji użytkownika – wiadomości te definiujemy w ustawieniach listy mailingowej (więcej o tym poniżej w akapicie – ustawienia listy mailingowej).

 

Wskazówka – widoczność formularza!
By zbudować potężną bazę mailingową, należy systematycznie zachęcać klientów do subskrypcji newslettera. Formularz zapisu powinien znajdować się w wielu miejscach, między innymi:

  • Na stronie głównej sklepu, a najlepiej w jego Topie;
  • Podczas finalizacji zakupów, do zaznaczenia tikiem przy akceptacji regulaminu;
  • Na coraz bardziej popularnych portalach Social Media;
  • W okienkach typu Pop-up, pojawiającymi się, gdy klient pierwszy raz odwiedzi stronę;
  • Na blogu firmowym.

Jeżeli wygenerowany formularz nie spełnia Twoich oczekiwań możesz wprowadzić zmiany ręcznie. Skorzystaj z opcji “Pokaż kod HTML formularza” i wprowadź zmiany ręcznie.

0 Comments

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*